Shopping...

image1074

Självklart har jag varit och shoppat igen. Jag har problem asså, kan inte låta bli...Men det här var det sista jag handlade här, nu får det vara nog!
1. Ett par nya skor från underbara affären Aleksi 13, denna affär är ett paradis för den som gillar skor och väskor. Fyndade dessa för endast 8 euro, kunde inte låta bli.
2. Stor och härlig sjal i underbart mjukt material, gillade färgen så mycket, perfekt till hösten. Hittade den på Anttila, vilket motsvarar Sveriges Åhléns. Kostade endast 5 euro!
3. Tröja och skjorta i ett från Seppäle. Tänkte först inte ta den, men den hade kostat 36 euro från början och nu kostade den 7 euro...
4. Stuprörsjeans från- believe it or not- KappAhl! Blev mina för endast 14 euro.
5. Ännu ett till skärp med rosett från Seppäle, köpte ju ett likadant i rosa förut och nu hade de kommit in i rött också, 2 euro.
6. Underbart linne från Indiska. Har spanat på det så länge, bilden gör den verkligen inte rättvisa. Det var ta 2 betala för 1 så jag köpte detta linnet och en svart kofta med puffärm för 19 euro.

Kommentarer
Postat av: maud

vilka fynd! =)
Rena Rama Rolf finns att beställa på cdon, tänker beställa!

2007-07-25 @ 20:37:10
Postat av: maud

Linnet från indiska finns det här i Sverige? Gillade den =)

2007-07-26 @ 00:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0