Shopping in Helsingfors

Shopping i Helsingfors

shopping

shopping2
Det här är några av mina fynd jag har gjort hittills här i Finland. Ett par svarta platta pumps i mocka med en ett band och rosett. Är helt kär i dessa, funkar ju även till hösten. Funderar på att köpa ett par i chokladbrunt också, de kostar bara 15 euro! I samma affär hittade jag även skärpet, rosa läder med rosett, kostade bara 4 euro. Jättegulligt i midjan på en svart klänning. Ska garanterat tillbaka till den affären för fler fynd =) Dom har underbara kläder där. Affären heter Seppäle, haha så roligt med finska namn ( Eleonor, jag vill höra dig uttala det, haha )

Mer shoppingfynd kommer någon annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

hurrö, om du hittar ett sånt där rosett igen, så kan du inte köpa en åt mej. den va så jäkla fin!!!! helt underbar!..

2007-07-11 @ 21:58:14
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Nina

ja den va verkligen ursnygg!!! vilken härlig affär :D
hurrö.. ja kan inte se dina bilder *Snyft*
är det min data det är fel på?
usch nu öser regnet ner igen.. =/ så jäkla trist. hörde av putte att ni mata ekorrar.. att du hade fått en närbild *S* roligt!! :D ekorrar e ju så söta, att de är så tama i finland..
nu ska ja äta frukost här, bättre sent än aldrig..

2007-07-12 @ 12:26:34
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: melanie

Gud vad fina=)
Skorna och skärpet var jätte finna önska jag hade såna

2007-07-13 @ 10:06:47
URL: http://melaniesparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0