En dag i stan...

image1021image1022

Har varit i stan idag och äntligen fixat passet. Har inte kunnat sova på två nätter, har bara legat vaken och tänkt på passet och resan och allt...Men nu kan jag äntligen känna mig glad över att vi faktiskt ska iväg till London =)
Självklart blev det även lite shopping, jag kan ju inte låta bli! Någon borde skicka iväg mig till rehab för shoppaholics. Nu är jag verkligen urfattig! Att göra passet kostade 54 euro, det sved lite faktiskt...Men lite småprylar hade jag råd att plocka på mig iallafall. Två nya armband blev det, ett i brunt läder som jag bara älskar. Halva priset på herravdelningen på H&M (2 euro) Det andra kommer från Glitter, jag älskar ju rosetter =) Kostade bara 1 euro och 50 cent, billigt! Hittade även en chanel inspirerad väska, köpte den direkt då den endast kostade 4 euro. Den kommer garanterat bli nya partyväskan nummer ett! Köpte även lite presenter till Patrick och Melanie och en underbar finstickad v- ringad tröja i kornblått till mig själv.

Om nu undrar så är Stockmann Finlands svar på NK. Där hittar man alla exklusiva märken. Kan gå där inne i evigheter och bara titta på alla underbara saker som finns. Favoritavdelningen är Burberry. Hittade världens finaste halsband och koppel till Romeo, men jag vet inte om han är värd att ha 132 euro runt halsen =P
Var även inne en sväng på Longchamp och spanade efter min väska som jag vill ha, men det var självklart inte på rea...
8 timmar blev det i stan, är helt sluuuut i fötterna nu!

Kommentarer
Postat av: maud

Vilken fin väska, vill ha =)
Armbandet med rosetter var supersött!

2007-07-19 @ 23:50:55
Postat av: Dudy

Oj ännu en till finlandssvensk bloggare :) trevligt!

2007-07-21 @ 23:08:40
URL: http://dudy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0