4 Underbara År...

image974
Idag har jag och Patrick varit tillsammans i fyra år...Helt sjukt hur fort tiden går utan att man tänker på det. Det är så synd att vi inte kan vara tillsammans idag, hade ju varit mysigt att fira lite. Men som en liten present till oss själva har vi bokat en resa till London! Det ska bli sååå himla kul. Vi åker den 10:e augusti och kommer hem den 17:e. Hittade en superbra resa med hotell och allt som inte var allt för dyr. Längtar verkligen! Lite stress nu bara över att varken jag eller Patrick har något pass. Men jag ska till Svenska Ambassaden imorgon och fixa det...

Älskar dig min plutt, vet inte hur jag skulle klara mig utan dig i mitt liv. Jag har haft sån tur som fick dig =)
♥ Du och jag- idag, imorgon, för alltid!

Kommentarer
Postat av: Natalia

GRATTIS till 4 år! Kul med Londonresan, vill också dit...
kram

2007-07-17 @ 20:00:45
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Junitjej

Grattis till er långa tid tillsammans!! Hoppas det blir många, många år till!

2007-07-17 @ 20:03:48
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Natalia

Haha samma här, marsvin är en helt annan grej än kanin så jag förstår. Ska du ha 1 eller 2? Hona eller hane?
Oki det är ingen fara.
Jag var senast på en visning igår, gillade lägenheten jättemkt och har tackat ja, men jag är inte först i kön så vi får se hur det går, ska inte hoppas på för mkt för jag blir så himla besviken varje gång. Men det brinner verkligen i mina fingrar nu, har lust att köpa flyttkartonger, packa skiten och bara vänta... Jag kan se det framför mig, har sett bilder från en HK butik i Tyskland, den var proppad!
Jo H&M i Sverige har också mkt Hello Kitty, men ingen brödrost tyvärr :(
Hoppas du har det bra och bättre väder än här hemma.
kramar!

2007-07-17 @ 20:41:08
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: maud

Grattis till era fyra år tillsammans=)jätte trevligt att ni åker till London.
kramisar

2007-07-17 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0