Idolfinalen!

image1562
Ikväll är det final i Idol och det ska bli så himla spännande! Som ni redan vet är Amanda min absoluta favorit. Har suttit hela dagen och laddat med alla henns framträdanden. Jag hoppas verkligen att hon vinner och är ju så jäkla fantastisk. Hon är den bästa hittills som någonsin varit med i svenska Idol. Hon får mig verkligen att känna något och det är det viktigaste med musik tycker jag. Marie har en fantastisk röst men det är allt, hon har verkligen ingen utstrålning, hon är bara en i mängden.
Tyvärr så tror jag att Marie vinner ikväll, men jag tvivlar inte en sekund på att Amanda kommer göra en Darin i så fall- att komma tvåa i Idol men bli större än vinnaren.
Amanda är den sanna stjärnan med sin sång,sin personlighet och sin fantastiska utstrålning!
image1563
Riktigt tråkigt låtval av Marie måste jag säga, så förutsägbart att hon väljer powerballader. Blev lite orolig när jag såg Amandas låtval, men jag tror att hon gör något fantastiskt av det som vanligt. Är riktigt glad över att tittarna valde Suspicious Minds, älskade verkligen det uppträdandet!
Här har ni anledningar till att Amanda ska vinna och fler som har förstått hur fantastisk hon är, Carola, Orup och juryn kan inte ha fel!

Amanda Jenssen- Suspicious Minds
Amanda Jenssen- Disco Inferno
Amanda Jenssen- hallelujah

Lyssna även på Amandas egna låt "For The Sun". En helt underbar låt!

You Go Girl!

Kommentarer
Postat av: Nina

marie vinner :D

2007-12-07 @ 21:41:09
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: melanie

Det var tråkigt att Marie vann.

2007-12-07 @ 23:21:13
URL: http://melaniesparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0