Thinspiration!

image1255
Har startat en tredje blogg nu, hoppas att jag kommer att hinna ha tid med alla, men jag ska försöka! =) Den nya bloggen heter Thinspiration och där kommer jag att skriva om allt som rör min viktnedgång. Efter 5 veckors semester i Helsingfors och 1 vecka i London så har det blivit mycket onyttigt ätande och jag känner att jag inte alls trivs med hur jag ser ut nu. Så jag har beslutat att det får vara nog nu och att jag ska gå ner i vikt och hitta tillbaka till den formen jag hade förut. Tittar på gamla bilder och blir sjukt deppad när jag ser hur smal jag var och jag blir så irriterad över att jag lät det gå så här långt, skillnaden är ju enorm! Har mjukstartat lite under helgen och nu börjar det på allvar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan hålla me daj :( skönt att veta att ngn annan deppar när de ser gamla foton =)

2008-05-17 @ 14:10:08
URL: http://barbiegotana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0