Beställning från Ellos

image1190image1191
Gjorde en liten svart beställning från Ellos, kunde bara inte motstå (Shoppingproblem? Jag? Nä absolut inte....) Svart tunika med knappar, endast 99 kr från höstkollektionen. Och så blev det även ett rea- fynd för 49 kr, svart blus i viskos med knytrosett i halsen. Hopppas nu bara att det sitter bra, hittills har jag faktiskt aldrig behållt något jag beställt från Ellos på grund av det mesta har varit för stort...man tycker att jag borde ha lärt mig av mina misstag vid det här laget. Men jag kunde inte stå emot ha- begäret...

Kommentarer
Postat av: Nina

asså ja är sååååå nöjd med den. såg den i ons. men då köpte ja den aldrig.. å så ångra ja ju mig, självfallet. så ja låg å tänkte på den *S* så ja åkte igår å köpte den - med godkännande från johan *S*

2007-08-03 @ 10:29:49
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja den kommer från zara, ja hittade såååå mkt grejjer där.. asså helt sjukt!! fan ja skulle ju kunna shoppa upp alla mina pengar där.. ja e ju såå bra på att spara, inte!! herregud va ja suger på d *S*

2007-08-03 @ 11:15:07
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0