Älskling, jag har tvättat!

image1228
Imorgon åker jag hem till Sverige igen. Kan, inte fatta att det redan har gått 5 veckor...Har packat och fixat hela dagen och tvättat har jag gjort också...För er som känner mig är detta en big deal. Det är nämligen-believe it or not- första gången jag har tvättat i hela mitt liv! Jag borde väl egentligen skämmas över det faktum att jag är 21 och nu för första gången har tvättat mina egna kläder. Att närma mig en tvättmaskin har liksom alltid varit som att närma sig en bok på kinesiska...Patrick kommer inte tro sina öron när jag säger, "Älskling, jag har tvättat". Fast det smarta kanske vore att inte säga det, på det sättet så slipper jag ju följa med honom till tvättstugan. Han har ju tjatat ihjäl sig om att han minsann ska lära mig hur man gör så jag kan hjälpa honom...no way, säger jag bara, detta är en hemlighet som jag ska hålla för mig själv...ja det vill säga tills han läser detta inlägg =P

Anyway, flyget går 18:10 imorgon. Blir helt illamående bara jag tänker på det där jäkla flyget. Jag HATAR att flyga, hela resan är en enda mardröm då jag sitter helt stel i stolen och är säker på att planet ska störta vilken sekund som helst. Skönt att resan bara tar en timme...Kommer kännas helt sjukt att vara hemma i Sverige igen när man har hört finska i 5 veckor, tycker alltid att det är en jättejobbig omställning att komma hem igen. Men det ska bli härligt att få träffa familjen igen och underbart att få krama om min älskling igen, har inte träffat honom på en månad! Och min lilla Romeo har jag saknat som bara den, ska klappa och pussa och mysa med honom jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Nina

usch ja liiiider med dig ang flygresan =/
om du vill så kan du få en tablett av mig
på fre som gör så att man lugnar ner sig..
ja är ju hysterisk då ja flyger oxå.. men den
där ska hjälpa.. om du vill..
förra året satt ja å grät som en tok.. så denna gång ska ja ta alla metoder ja kan *s*
hoppas flygningen går bra å välkommen hem igen!!!

2007-08-08 @ 09:56:44
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hahah är det första gången`? heheheh..
duktig du är :D man måste ju börja nån gång! ;)

2007-08-08 @ 10:00:57
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Eleonor

åååh darling..vad stolt jag blir över dig..alla måste vi någon gång lära oss att tvätta =)
och visst var det lätt hehe!!!
idag kommer du hem-äntligen..nu har jag längtat ihjäl mig efter någon som man kan prata med normalt..(normalt för oss moahaha)
men vi hörs när du har kommit hej hoppas du får en trevlig åktur över östersjön..
pussa o hälsa finland från mig
puss o kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-08-08 @ 10:12:38
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0