Absolut Vodka Pear

image12
Har sovit ruskigt dåligt inatt med massa mardrömmar, usch! Ska strax träffa Eleonor, vi ska ta en promenad till Systembolaget och köpa Absolut Vodka Pear, måste ju bara prova på hur den smakar, tror att den är underbar. Imorgon är det ju utgång som gäller för mig och Eleonor, ska bli så roligt, det var ju ett tag sen jag var ute här i Stockholm. Var i skolan igår och registrerade mig för Sociologi kursen, och det känns ju inte direkt som om det kommer bli någon dans på rosor direkt. Läste igenom alla papper och schemat och allt och det känns bara så tungt...men jag går dit på måndag iaf och provar på i en vecka eller nått, man kan ju alltid hoppa av. Fast ämnet känns ju så jäkla intressant. Men men, nu måste jag ut med Romeo innan jag ska möta Eleonor!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Röker du?!

2007-08-24 @ 14:33:51
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Natalia

Jaha där ser man, så inte ens på 1 vecka hinner man se det mesta? Vi hade tänkt åka en weekend... Bodde ni centralt? Måste ju vara hysterisk trafik där!
Absolut, har du tex lust att gå på tato-mässan i helgen? Lite kort varsel men d håller på fram tills på söndag, annars hittar vi säkert ngn annan dag som vi kan ses. Du börjar väl plugga nu?
Jodå jag mår prima, allt är som vanligt här. Själv då?
kram

2007-08-24 @ 17:22:57
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0