Walk In The Park

image231

Promenad
Himla mysig dag det har varit idag. På förmiddagen var jag, Patrick och Romeo ute och promenerade. Det va inte alls lika varmt som det såg ut att vara, trist, vill så gärna att det ska vara varmt och skönt varje dag.
Var även till posten en sväng och hämtade mitt paket från Ellos, var så himla förväntansfull...men jag blev så jäkla besviken!!!! Ena klänningen var alldeles för kort och den andra var helt genomskinlig...Såååå irriterande!
Så nu är det bara att skicka tilbaka alltihop...

Kommentarer
Postat av: Nina

nej är det fel på den där klänningen =/ va tråkigt!! ååå så synd.. usch. undrar när min kommer? är det den som var för kort? men tråk!..

fått mina klänningar från nelly iaf. men den från hm har ja inte orkat hämta, den mörkblå. den kom igår..

har förresten ett par knallblå tajts om du vill ha. alltså sådana där som går till vaderna? färgen passar mig inte alls. dina om du vill ha dem..

bilden har ja skickat till din melj nu. så du vet..

2007-04-18 @ 18:03:14
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja är så nöjd med den bilden faktiskt :D tänkte bränna ut den å så framkalla den. så ja har en bättre bild på oss än det där studentkortet, haha..

nej va tråkigt att det va den. tråk! usch.. lär ju inte sitta bra på mej då heller. jo ja beställde en massa sådana från ellos. men blå har ja svårt för. å man tjänar inte på att skicka tillbaka dem heller. blir + - 0.. men då vet ja. ska ja ge dem till putte..

2007-04-18 @ 20:25:28
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nattiz

Vad e de där för scarf? Fruktansvärd, ful som stryk!
Puss på rumpan

2007-04-19 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0