Underbar Dag

image316
Idag har det verkligen varit en underbar dag. Inte nog med att det har varit helt fantastiskt väder har även haft det så himla mysigt med min älskling. Vi har varit i stan mesta delen av dagen. Först gick vi bara runt och kollade affärer sen blev det en fika. Drack min första latte på 4 månader och den var syndigt god =) Sen efter det ville vi fortfarande njuta av det sköna vädret på någon uteservering, så det fick bli Kickis Bar & Café. Supermysigt att sitta där i solen och dricka goda Smirnoff Ice och Bacardi Breezer. Personalen var så himla trevlig, helt annorlunda att sitta där på dagen, mycket trevligare. Ville aldrig gå därifrån  men till slut var det dags att röra sig hemåt.

image317
Min älskling var även så snäll och bjöd på en helt underbar klänning som jagh ar velat haft superlänge. Så nu har jag något att ha på mig p ålördag också. Och efter den här dagen med drinkar i solen ser jag verkligen fram emot lördag då jag och Eleonor ska ut och göra stan osäker, haha =)
Voer ju väldigt trevligt om vädret ville vara lika fint då också så vi kunde sitta på Eleonors balkong och förfesta lite som vi gjorde förra sommaren. Vi får väl se hur vädret blir helt enkelt!

Här är min underbara klänning! =)




Kommentarer
Postat av: Tammie

Ok. Gulligt foto.
Vettu va? Jag vbar i Annas hus, det var bara sååå åroligt. Mn kan spela in en skiva där, jag och några flickor och nåra pojkar spela in i en skiva med rapp, hårda ord och mjuk sång, jag blev helt hemsk i skivan men det var ändå jättekul!

2007-04-26 @ 20:41:10
Postat av: putte

mmm det var mysigt

2007-04-26 @ 23:49:30
Postat av: Tammie

Åå... Jag dreglar över er små fikan ^^

2007-05-14 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0