The List

Älskar alla dessa listor som finns på olika bloggsidor, hittade en som jag gillade, so here it comes!

Kär?: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa =)
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Jag skulle ju inte direkt ha något emot att bo i stan...
Tänker du på självmord?: Nej, absolut inte!
Tycker du att du är attraktiv?: Yes, snyggast i hela världen!
Dricker du?: Om du bjuder =)
Använder du droger?: Det vore väl lite dumt att erkänna det här...men nej, det gör jag inte.
Röker du?: Nej fy vad vidrigt!
Vilket schampo använder du?: Gliss, Schwarzkopf
Vilken parfym använder du?: Gucci Envy Me
Vad är du rädd för?: Luftballonger
Gillar du att tvätta?: Om sanningen ska fram så vet jag inte ens hur man gör
Gillar du berg och dalbanan?: Självklart, jag är väl ingen tråkmåns heller!

Senaste...
Filmen du hyrde?:
"Scoop" och "Daltry Calhoun"
Filmen du köpte?: "Just My Luck" & "John Tucker Must Die"
Boken du läste?: "Vakande Ögon" av Dean Koontz
Låten du hörde?: Nelly Furtado- "Say It Right"
Låten du laddade ner?: Linkin Parks ny skiva "Minutes To Midnight"
Personen du ringde?: Patrick
Personen som ringde dig?: Patrick
Tv- program du såg?: Miami Ink
Personen du tänkte på?: Patrick
Personen du fick E- mail av?: Tamara
Personen du fick brev av?: Tamara
Personen du fick sms av?: Rebecca
Saken du köpte?: En klänning


För eller emot?
Utnyttja någon?: För
Självmord?: Emot
Ungdomar som röker?: Töntigt
Använda droger?: Emot
Köra onykter?: Emot!!!!!!!!
Förhållanden?: För, såklart

Favorit...
Mat?: Makaroner med grillkrydda och ketcuhp
Låt?: Elvis Presley- "You Gave Me A Mountain"
Sak att göra?: Shoppa
Sport?:Räknas dans??
Dryck?: Rosa pantern
Kläder?: Klänning
Film?: Mean Girls
Bil?: I don't care much for cars
Serie?: Desperate Housewives & Sex And The City

Har du någonsin...
Gråtit över en kille?: Yes, vem har inte det!?
Gråtit över en tjej?: Nope
Ljugit för någon?: Bara några få gånger =)
Varit i slagsmål?: Yes
Blivit arresterad?: Nja...nä!
Träffat någon från internet IRL?: Japp

Antal...
Gånger du varit kär?: No comment
Gånger ditt hjärta brustit?: Det är helt nu iallafall
Hjärtan brustna på grund av dig?: Hoppas att det är en jäkla massa!
Tjejer du kysst?: Hahahahaaha
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: 3
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: En endaste ynka gång! Men jag planerar många fler framöver.
Ärr du har på kroppen?: 2

Vad har du gjort idag?: Firat Romeos födelsedag, varit med Eleonor och kollat på film
Var det kul?: Självklart!
Brukar du svära mycket?: När jag blir arg går inga känsliga öron säkra!
När stiger du upp på morgonen?: När jag vaknar
Gillar du att slåss?: I love it!
Vad har du på dig?: Se dagens outfit söndag
Vad ska du göra  ikväll?: Kvällen har redan passerat
Vad är du allergisk mot?: Inget
Var har du ont? I nacken på grund av allt bloggande
Använder du hårspray?: På gränsen till missbruk
Kan du stå på händer?: I wish...
Håkan Hellström eller The Ark?: Jag tar hellre Christina Aguilera
Salt eller socker?: Inget utav dem
Gillar du ketchup?:
Mer än allt annat på denna jord
Är du glad nu?: Ja, typ
Var du glad igår?: Yes
Vad dansar du till?: Bra partymusik
Kan du sjunga?: I min egen lilla värld är jag världsbäst på det!
Spaghetti eller makaroner?: Båda funkar lika bra
Land du vill besöka(just nu)?: USA





Kommentarer
Postat av: Tammie

Coolt, skulle du ha nåt emot om jag också satte listan i min blogg? PLZ?

2007-04-23 @ 07:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0