Tatuering

image221
Idag har det varit en spännande dag, Eleonor har tatuerat sig! Självklart kände jag att jag bara måste följa med, det är ju så coolt. Jag blev supernervös när vi kom in i studion, Evil Eye Tattoo Studio på söder. Ljudet av nålar är ju så himla hemskt, kände mig så lättad över att Eleonor som skulle göra det och inte jag =)
Det visade sig att tatueraren, Fredrik, var sååå himla söt. Fy vad jobbigt att ha en snygging som ska tatuera en när man är nervös och allt. Jag vill ha en riktig fuling när det är min tur, haha!
Sen satte igång, fy vad vidrigt det var när nålen gick igång och han gjorde den första linjen. Och stackars Eleonor tyckte ju inte direkt att det var smärtfritt. Men hon fick hålla mig i handen och klämma av sig smärtan.
Två och en halv timme tog det och resultatet  blev helt underbart. Riktigt fint blev det.
Nu ser jag verkligen fram emot när det är min tur. Men fy vad rädd jag kommer att vara, jag såg ju hur Eleonor led...men men, vill man vara fin får man lida pin, eller hur Eleonor? =)

Kommentarer
Postat av: Linn

cool tatuering:P

2007-04-16 @ 23:06:00
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Linn

svar från min blogg: tror tyvärr bara den finns i vitt, men kolla på veromoda:)

2007-04-16 @ 23:29:55
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Eleonor

ja vilken pina det var men idag känns det bättre..har inte sovit så bra eftersom jag inte kunde ligga på rygg..
ja det e världens finaste tatuering och jag e sååååååååååååååååååå nöjd!! tack för att du följde med!!
pusss

2007-04-17 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0