Romeo

image97

Fy vad trött jag är nu! Igår var det påskmiddag hemma hos Patricks mamma. Nina, Johan & Ludde va där också. Det var så himla gott! Och vin blev det oxå och på något underligt vis så lyckades jag få in mig en hel flaska själv, haha. Jag och Nina satt i köket sen och babblade som bara den.
Efter maten och allt blev det TP, fortfarande superbesviken över att jag inte vann, men men life goes on! Nästa gång tänker jag minsann vinna =)

Imorse vakande jag och kände för att städa och det verkade smitta av sig på Patrick oxå eftersom han utan protester började dammsuga och ha sig. Men precis som ca 80% av alla killar så har han en tendens till att slarva när han städar. Det mesta som ligger framma lägger han bara i första bästa låda eller skåp och så dammsuger han bara dom ytorna som syns dvs att bakom soffan eller under sängen har dammsugaren praktiskt taget aldrig varit...

Sen kom mamma och lämnade Romeo eftersom dom skulle åka bort, och det första han gör då är att spy på Patricks matta och sen försökte han kissa mot bordet, men då hann jag hindra honom iaf =)
Sen skulle vi försöka på oss ett lite möta med Ludde när Nina och Johan kom, men det gick ju som förväntat inte alls bra. Romeo  + andra hundar är helt enkelt en omöjlig uträkning. Vilket är lite trist, men det är så han är, min lilla♥ Romeo ♥
Snart ska jag kila iväg och träffa Eleonor en sväng, får se vad vi hittar på.

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Nina

haha jaa jag babblar som fan i vanliga fall, men med två öl i magen så babblar ja 10 ggr mer. haha det tar aldrig slut *s*
ha så skoj hos eleonor!!..

2007-04-08 @ 19:42:45
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: melanie

åå va rar

2007-04-10 @ 18:27:17
URL: http://melaniesparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0