Rain

image240
Självklart så ska det regna på min shoppingdag, fy vad irriterande. Borde man ta det som ett sign att man inte ska till stan idag? Nä, jag ska minsann iväg =) Skulle inte ha något emot att möta regnet i desa underbara gummistövlar från marc Jacobs och paraplyet från Burberry, men däremot skulle min ekonomi ha något emot det =)

Känner mig så himla seg just nu! Somnade inte förens klockan blev fem imorse, helt sjukt! Men på senaste har det varit så varje dag, jag kan bara inte somna. Hade ställt klockan på tio imorse men kom inte alls upp när den ringde. En halvtimme senare fick jag ett sms från Vero Moda Club där det stod att man fick 20% på valfri vara endast idag. Och då vaknade jag minsann, haha =)
Nä nu ska jag vä'l ta och fixa till mig så man kommer iväg nån gång.

Bye Bye!♥

Kommentarer
Postat av: Estelle

Söta grejer sp stövlarna!

2007-04-19 @ 14:25:28
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: Natalia

Tack för kommentaren i min blogg!
Vi hörs,

kramar.

2007-04-19 @ 18:40:44
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0