Promenad

Tog en liten promenad med Romeo , han stod vid dörren och gnällde och tittade på mig med den där söta blicken som säger att han vill ut. Första biten gick vi utan koppel och då blir han så himla glad, han tar små skutt och viftar på svansen. Önskar att han kunde få gå lös hela tiden, men det funkar ju inte på grund av alla andra hundar...Plus att han har en tendens att bli rädd för gamla människor och då gärna morrar och skäller på dom. Jag fattar inte vad det är med gamla människor han inte gillar. Bara det kommer en på långt håll med käpp eller nått så stannar han upp och håller ögonen på dom.
Vi gick in på djuraffären för att köpa mat till Zlatan och Buddha och där inne blev han helt vild, främst för att det var en annan liten chinese crested där inne, en supersöt liten girlie som hette Lola, jag tror bestämt att Romeo blev kär i henne, haha =)
Sen gick vi och hämtade ut ett paket på posten. Så himla pinsamt, jag är alltid där inne och hämtar ut paket, dom tänker väl "surprise surprise här kommer hon igen" haha. Det var ett paket från CDON.COM som innehöll detta:


Donna Tartts böcker verkar superbra! Men först ska jag läsa alla mina Dean Koontz böcker som jag har beställt. Har fått en hang- up på att beställa böcker. Det är så himla mysigt att läsa en riktigt bra bok!
Senare ska jag över en sväng till Eleonor, vi ska förmodligen kolla på:


Looking forward to it =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0