Movienight

Nu är jag tillbaka hemma igen från Eleonor. Det har varit en riktigt konstig dag tycker jag, men jag kan inte förklara hur. Det har typ varit dagen som Gud glömde...och vilken jäkla storm det har varit. Sjukt irriterande, det kom en hel del svordommar över våra läppar vill jag lova. Jag menar hur skönt är det när det kommer värsta vinden som blåser rakt in i tröjan. Fast det värsta är när det blåser bakifrån och allt hår lägger sig i ansiktet och har man dessutom läppglans på sig...ja ni förstår.
Vi hade iaf en liten movienight hemma hos Eleonor. Först kollade vi som sagt på "Because i said so". Den var helt ok, men slösa inte pengar på denna och se den på bio, vänta i så fall tills den kommer ut på DVD. Och så kollade vi även på "The search for the next doll". Helt underbart program. Ett gäng tjejer tävlar om vem som ska bli den sjunde medlemmen i Pussycat dolls. Inte för att lixom behöver en ny medlem, de andra tjejerna exklusive Nicole Scherzinger är ju redan överflödiga. Men kul är det att titta på iaf, massa intriger och rivalitet. Som tur är åkte vårat hatobjekt ut och våran älskling fick stanna.
Sen blev det ytterligare en film--->
Och den var så himla gullig, en riktig feel good movie. Det blev en hel del
Fan...jag som skulle försöka minska sockerintaget, haha det gick ju väldigt bra. Det vore så himla bra om en chokladkaka kostade typ hundra kronor, då skulle det ju vara så himla lätt att sluta =)
Imorgon ska jag ta en lååång morgonpromenad som kompensation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0