I Dream Of Coffee

image244
jag är verkligen fruktansvärt sugenkaffe, på gränsen till helt jäkla desperat snart! Har inte druckigt en droppe kaffe på fyra månader, bestämde mig nämligen för att sluta när de blev nytt år.
Men det börjar bli riktigt jobbigt nu, drömmer om att få känna smaken av en latte igen, eller få en härligt stor kopp kaffe på morgonen. Hela poängen med att sluta var ju att jag skulle bli nyttigare (skulle även sluta med cola light, godis, fett...blablabla, det vanliga som man lovar efter att man har hällt i sig massa bubbel)
En hel månad var jag duktig och gick på köpet ner 5,5 kilo, sen gick det bara utför (och uppför på vågen...)
Har satt i mig allt jag lovade att avstå ifrån- utom kaffe.
Nu är ju frågan om det är någon idé att avstå från kaffe? Det skulle ju kännas som en synd att sätta på kaffebryggaren igen. Får se hur många dagar till jag klarar mig innan min svaghet vinner över mig.

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Nina

mkt snyggt du lagt upp..
ellos "klänningen" kom igår, sååå kort. du hade rätt.
fungerar som tröja.. men jag ska inte ha den. så synd. hade en fantasi om hur den skulle sitta *snyft* men men.. kommer väl att komma fler godbitar får man hoppas...

hoppas du å putte hade skoj ikväll..

OM ja ska laga mat im söndag så är du mer än välkommen. blir typ pankis lr nått annat billigt, är så jäkla fattig *S*

kram!

2007-04-21 @ 23:38:51
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0