Helgen

Nu var det roliga slut...

Yes, nu är helgen slut. Och som vanligt så känns det jobbigt att det är söndag, även fast jag inte ens ska upp och jobba imorgon. Plus att just den här helgen har varit extra tung av en anledning...
i fredags varajg iallfall med Patrick, vi käkade god middag och kollade på film. Det blev "Little Miss Sunshine" och "300". Hade inget hopp alls om "300", ville inte ens se den från början, trodde att det skulle vara en kass testosteron rulle med massa blod och övervåld. Och visst hade jag rätt, haha, men den var ju mycket mer än så. Det var faktiskt riktigt bra. Ruskigt snygga effekter, blev imponerad hela tiden.
"Little Miss Sunshine" var helt underbar! jag rekomenderar verkligen, jag både skrattade och grät. Se den!


Vi passade även på att ta lite fina bilder ute. Vädret var ju så himla fint. Så skönt när solen lyser på en, allt känns så bra på något sätt när sommaren börjar komma. Och idag har ju vädret varit ännu bättre, helt otroligt hur varmt det har varit idag. Visst känns det lite skumt när det kommer så plötsligt, man känner sig lixom inte riktigt redo för att klä av sig än, jag är ju himla vit =) Men jag får väl passa på att sola lite i veckan, hoppas att det fina vädret håller i sig.
image203
I lördags blev det en liten runda i affärer, vill så gärna hitta ett par nya skor nu till sommaren, ett par nya ballerinas vore najs. Men jag hittade absolut inga som jag föll för. Tittade även på lite klänningar, H&M har fått in supersöta för endast 98 kr i massa olika färger. Men jag bestämde mig för att hålla i pengarna *duktigt*.
På kvällen var det jobb som gällde. Hade med mig Romeo och jag är så himla stolt över honom. Han har verkligen förändrats på bara några dagar. Nu känns det vekrligen som om man kan ta med honom överallt utan att behöva oroa sig för hans beteénde. Skönt, ett problem mindre, tusen kvar =)

                                 
Det var allt för idag!   
                                  
        Kram!                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0