Fredagskvällen

Igår blev det filmkväll med min älskling. Vi köpte vaniljglass, kolasås, daim och maränger...och självklart blev det min nya favorit Coca Cola Zero. en är så himla god! Typiskt, jag som hade varit så duktig och slutat dricka Cola Light..hm.
 
Vi hyrde "Monster House" och "In My Father's Den". Och båda filmerna var sååå himla bra! Monster House var ju bara så cool. Det va ju en barnfilm från början, men dom satte 11- års gäns på den sen på biograferna, och det förstår jag. Jag hoppade till flera gånger, haha.
Den andra filmen var riktigt bra, sorlig och riktigt gripande. Men det här är verkligen ingen film för er som inte gillar drama. patrick till exempel bara suckade och led genom hela filmen. Typiskt killar, det måste hända saker hela tiden, blod våld och sex! Haha =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0